Baby you like it, the way you move on the floor. Baby you like it, come on and give me some more. Oh yes you like it!


Köpte mig ett par Hunter stövlar igår, inte "orginal" stövlarna utan ett par som svänger upp till. Riktigt snygga är dem på (ni lär få se dem på framöver). Kom också på mig själv då jag köpte stövlarna eller ska jag kanske säga gummistövlarna? Att jag verkligen blivit en riktig göteborgare nu, detta ör typiskt för en tjej som bor i Göteborg. Ser dem varje dag på tjejer.

Men men, dem är praktiskt också. Eftersom att det blåser och regnar här en hel del på höstarna, dem kommer att användas flitigt.

Hunter stövlar, 1700 kr (finns olika färger)
Sko smycken ifrån Weekday 150 kr/st


Postat av: matilda

Hej, vet du om dina hunter stövlar är unisex elller women?

2012-08-31 @ 18:23:02
Postat av: -matilda

Vill gärna köpa dem från nätet men vet inte om det kommer passa mig i och med att jag har smala vader, är de du har bredare upp till, jämfört med de orginala?

2012-08-31 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0