I can't go any further then this! I want you so badly, it's my biggest wish, wish, wish!



Var som sagt i stockholm innan vi åkte hem igår som ni som läser min blogg kanske minns. Hade det väldigt mysigt för det första, fick lite smak för Stockholm igen. Jag som avskyr staden egentligen, trivdes nästa. Jag var i allafall på jakt efter en klännings butik som heter "Elise Ryan" som de flesta borde känna till vid detta laget.
Hade dock för mig verkligen att deras butik låt i PK-huset, men mycket fel. Sture gallerian var det som gällde!

Kom i allafall ifrån butiken med 2 stycken klänningar i samma modell men i olika färger. En svart för att jag älskar svart, passar till alla tillfällen! Och en lila, som jag fick lite hjälp med att köpa, men börjar gilla den mer och mer!

Elise klänning 900 kronor/st (fanns bara i svart/lila), ryggen är korsad!


Postat av: Keilia

Gud så fin blogg du har och så vacker du är (: Jag kommer lätt följa din blogg, riktigt bra!!! <3

2010-01-14 @ 20:58:29
URL: http://keiliasofia.blogg.se/
Postat av: Neha

snygg, den lila färgen var snygg

2010-01-18 @ 01:55:30
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0