And with a broken heart your walls can only go down but so low. Can you hear me out there?


Dita von Teese, Marilyn Manson's första fru. Om inte hon har ett vackert ansikte på denna bild, vet jag inte vem som skulle kunna få till ett vackrare ansikte på bild. Hon är helt underbar att kolla på!


Postat av: Linnea har en liten fråga :)

hej victoria.

linnea heter jag.

jag trillade in på din sida för jag såg att du skrivit om tiamo. ja jobbar i en skobutik och bara ÄLSKAR skor. jag gillar värkligen tiamo och skulle vilja ha dem i mitt sortiment. men det ja tänkte fråga var om du sett dem i någon annan butik än scorett??

blir galen, för vad ja än söker på så är det bara scorett ja får upp.

Tänkte att du som lagt märket till dem kanske vet om det är scoretts eget märke?

föresten ja pluggade också florist på JB riktigt roligt.

2010-03-09 @ 12:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0