Oh baby I have been here before, I've seen this room and I've walked this floor..


Gjorde mig en ny piercing igår, min femte om jag ska vara korrekt med hur många jag har. Denna gången gjorde jag det på Barbarella piercing studio här i Göteborg. Wille var det som piercade mig en duktig och trevlig piercare, förklarade också för honom om hur rädd jag var för nålar. Men ändå piercar jag mig, förstår inte riktigt hur jag kunnat genomföra dem jag har.
Men jag har lyckats varje gång att genomföra allihopa. Nu ska jag i allafall vänta lite med piercandet och tänk ut hur min tatuering jag ska göra i vinter ska se ut..

Barbarella piercing studio finner ni på Lilla drottninggatan 3 i Göteborg.


Postat av: Jocke

tjeenaa bruden fan va sexig du är /snyggjocke ;)

2010-09-22 @ 12:46:12
Postat av: Sofia Vienna

S N Y G G!



svar: Jag har lite på lager, och vill du ha en ny måste jag tyvärr ta betalt för den också. Hinner inte med allt annars.



du kan slänga iväg ett mail om du vill [email protected]

lättare att hålla ordning på allt där (;

2010-09-22 @ 17:07:54
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Sofia Vienna

svar: Det är hemligt (: får se den nästa helg (;

men det är th inspirerat, ofc. är så sjukt peppad!

2010-09-22 @ 22:01:10
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Josefine

Äntligen en kul blogg! Kommer nog följa dig framöver, är också nyinflyttad göteborgare så det kan bli kul!



Kram Jossan

2010-09-28 @ 14:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0