You're so right and you don't think you're wrong, you're not on the list but you're on the list


Mössan och handskarna kommer ifrån Topshop, tror inte heller att jag behöver tillägga hur FRÄNA dem är. Jag ska försöka haffa mig en sådan mössa i allafall!

Förresten var det 2 veckor sedan jag ens skrev eller la upp något i min blogg. Inte haft inspiration, tid, kraft eller ork att koncentrera mig på bloggen alls. Det ska dock bli ändring på detta nu tänkte jag. Det ska bli fler inlägg varje dag, mer bilder, även videobloggar längre fram. Det ska bli lite förändring. Jag har också tänkt att flytta bloggen ifrån blogg.se, känns som om det är hög tid för det nu.


Postat av: Minna

Snyyyggt! Jag bloggar om min prao tid på ett nystartat företag som säljer skor och massor av highheels på nätet. monella.se - Följ gärna min vardag där bland alla klackar på bloggen!



Jag håller just nu på att lägga upp kollage på monellas facebook sida www.facebook.se/monella.se. Gör du ett kollage med minst en bild på några av monellas skor lägger vi upp det på facebook och i vår lookbok på hemsidan som lanseras nästa vecka med din länk såklart :)



mejla gärna på [email protected] om du vill skicka in ett kollage :)

2012-01-21 @ 00:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0